Don't worry about what people think. They don't do it very often.

hejsan! :)
tisdag idag.. helt okej dag.
slöjden var ju... intressant.
först ska mamma komma hem
sen blir det mat sen träning och
efter hem duscha super snabbt
sen springa hem till Anna, det är
nämligen desperate housewifes idag! :D
yeey underbart :D
så det ska nog bli en bra kv-ääll! :D
- asså jag längtar ihjäl mig till fredag!
imon är det onsdag och det betyder
att jag har nationella i biologi då.
borde kanske läsa lite sammanfattningar.
ja det ska jag göra! :D
btw, så ska jag lägga i lite ljusa slingor i mitt hår
och så vill jag ha den här hår färgen..
fast liiiite ljusare! :D
men nu ska jag läsa biologi medans jag väntar på mamma! :D
ha de så bra!
/Therese.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till

2011-03-15 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0