I done trying.

hej! :)
Hemma nu..
direkt efter skolan stack jag och fikade med Anna.
lika darmatiskt som vanligt.. *suck*
efter vi hade fikat gick jag och Anna hem till
henne och chillade. somnade nästan var så himla trött..
men jaja, kom hem för en stund sen och har precis ätit! :)
hemma lagad PIZZA gott som fan! :D
hade fått fyra nya frågor.. så här kommer dom.
'
vad tycker du om ebba b?
Svar: jag tycker att hon är en av världens skönaste personer, hon bryr sig inte
om vad alla andra ska tycka och tänka hela tiden, I looooove her! :)
'
vilken sport är du bäst på?
Svar: ingen.. om jag måste svara. simning.
'
kan inte du lägga upp lite bilder på dig och dina vänner?
Svar: kan jag, men inte ikväll hinner inte! ;)
'
hur mycket väger du?
Svar: jag väger 47,8 :) måste börja träna..
'
har ni fler frågor.. bara komentera. :)
/ Therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0