" jag vill ha dig"

hejsan! :)
detta är som ni förstår ett tid inställt inlägg för jag
är ju i skolan, hehe..
men jag såg att jag hade fått två frågor.
'
Hej jag har två frågor , är din kompiss anna typ rik?:o och, umgås du inte med Ebba.b längre?:)
Svar: haha oh yes she is a rich bitch! ;) nej men imed att hon är enda barnet så är hon ganska bortskämd.
och både jag och nej på Ebba frågan. vi träffas inte så som vi gjorde innan. :)
'
Har ni några fler frågor ni vill få svar på så komentera! :)
men vi hörs när jag har slutat skolan! :)
'
/Therese.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker du om ebba b?

2011-03-11 @ 14:07:50
Postat av: vilken sport är du bäst på?

2011-03-11 @ 17:24:37
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp lite bilder på dig och dina vänner?

2011-03-11 @ 18:18:15
Postat av: Anonym

hur mycket väger du?

2011-03-11 @ 19:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0